Aamupalan jälkeen ehdittiin hädin tuskin maalilinjalle, pikku hässäkän jälkeen. Tuuli oli henkäysluokkaa aamupäivällä ja reittiä lyhennettiin. Sitä mukaa kun tuuli nousi niin sijoitus laski. Ei ihan viimeiseksi keritty jäädä.
Matilan virran kohdalla veneet kallistettiin siten, että ne menivät sillan alta. Onneksi paikalla oli muutamia asiantuntijoita, jotka näyttivät miten kallistus pitää tehdä.
Toisella osuudella myöhästyttiin lähdöstä. Reitillä oli myös yksi kapeikko, missä jonkunverran vastavirtaa. Siinä me luovimme keskeltä, vaikka olisi pitänyt mennä rantoja pitkin.
After the breakfast we hardly reached to start line, after a little promblem with turnbuckels. The wind was very light in the morning and the route was shortened. When the wind started our position dropped.
At the place of Matila current the boats were tilted so that they could go under the bridge. Happily there were some experts, who knew how to do the process.
In the other leg we were late from the start. On the route there were one narrow place, where there were some counter-current. We tacked in the middle, but should have gone along beaches.
Retkeilyä Dragonfly 800 tyyppisellä trimaraanilla. Valokuvia kesän retkistä, veneen huollosta ja kehittelystä. Mielipiteitä monirunkoveneilystä, kevytveneilystä ja luonnossa liikkumisesta. Muistiinpanoja veneen asetuksista ja säädöistä.
Dragonfly Trimmu sailing logbook
Sailing with Dragonfly 800 type trimaran. Photos about sailing trips, maintaining and modifying the boat. Opinions about multihull sailing, dighny sailing and travelling in the nature. Notes about different kind of settings and controls of boat.
Blogin sisältö
perjantai 22. heinäkuuta 2011
Keitele regatta 2.7.2011 Lightningillä
Tunnisteet:
aiheen vierestä,
sekalaiset tekstit /miscellaneous tekstit
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti